27.2.14

Posted by Alper Demiroğlu | File under :
Belirli bir süreç içerisinde yaşanılan olayları herhangi bir zaman sınırına bağlı olmadan, kısa değerlendirmelerimle ilişkilendirdiğim “Zamansız Değerlendirmeler“ bölümünün ikinci yazısından herkese içten bir merhaba! :) 

Her ne kadar cümlenin sonuna ünlem işareti koyup, okuyanların gayet keyifli olduğuma dair ön yargılarda bulunabileceği bir giriş yapsam dahi, önünü almakta bir türlü başarılı olamadığım bir takım sorunlar, onların getirdiği sıkıntılar ve yorgunluklar derken oldukça yorucu ve aynı zamanda da enteresan bir haftayı geride bırakıyorum aslında. Çünkü tamda “Galiba kışı yaşayamadan yaz geldi lan.“ içerikli bir tivit atmayı düşünürken, sanırım hasta oldum. Evet, “Ee, adalet.“ cümlesini ilk defa sizden duymuyorum, aynısını kendim de söyledim. :p  Bu hastalığın site ile olan ilişkisine değinmem gerekirse: Hastalık süresince adamakıllı müzik dinleyemediğimden dolayı müziğe ayırmayı düşündüğüm zamanı filmlere ayırmak durumunda kaldım. Sitede uzun zamandır film incelemesi de olmadığını düşünürsek, ıı şey... Siz anladınız işte, heheh.

Hatırlayabileceğiniz üzere geçtiğimiz haftaki Zamansız Değerlendirmeler -1.* yazımda ağırlıklı olarak sitedeki değişimlerden bahsetmiştim. Yazıda bahsettiğim Alcest - Shelter kritiği görmeyenler veya görmesine rağmen okumayıp, fikrini değiştirdikten sonra okumaya karar verenler için şuradan ulaşılabilir. Uzun fakat önemli noktalara değinen bir inceleme oldu diyebilirim. Peki bir daha Alcest, Nevermore veya Hammock hakkında bir şeyler karalar mıyım? Doğrusu pek zannetmiyorum. Eğer öyle bir şey yaparsam da ertesi gün yazmayı bırakırım zaten. :p

Belki bunu söylemek için henüz çok erken fakat içinde bulunduğumuz yıl, en iyi albümleri sıralarken vicdanımızı pek çok kez sorgulatacağa benziyor. At The Gates, Insomnium, Animals As Leaders, Aborted, Bloodbath ve şuan adını hatırlayamadığım daha pek çok grup yıl içinde çıkaracakları albümlerle sevenlerinin gönlünü hoş tutmaya çalışacak, kazanan ise dinleyici olacak. Bu arada hazır albüm demişken birkaç şeyden bahsetmek istiyorum: 2014'ün en merakla beklediğim albümlerinden biri olan Cynic - Kindly Bent to Free Us“ın benim de içinde bulunduğum bir kitle tarafından yıllar sonra da hatırlanıp dinlenebilecek türden bir albüm olduğunu düşünüyorum. Behemoth - The Satanist'“e dair düşüncelerim ise bir garip açıkçası. Çünkü yer yer “Yardır Nergal reis. \m/“ diyip kendimi albüme kaptırıyorum, yer yer ise sıkılmak durumunda kalıyorum. Belkide albümün yoğunluğundandır, bilemeyeceğim. Ama ortada mutlaka şans verilmesi gereken bir albüm var. Henüz dinlememiş olanlara duyurulur. :)

Bir Zamansız Değerlendirmeler yazısının daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. :) Aşağıya yine haftanın en çok dinlediğim şarkısını atıyorum. Evet, şimdi lafı daha fazla uzatmadan şuan ABD'de bulunan Randy Blythe'a bağlanalım. Randy, beni duyuyor musun?

 
▶ ▶ “Zamansız Değerlendirmeler -2.*“ başlıklı yazı, The Sorrowed Man blog ya da herhangi bir konu hakkındaki düşüncelerinizi thesorrowedman@windowslive.com adresine mail atarak belirtebilir, bu tip klişelerin yanı sıra Last.fm profilime uğrayabilir ve hazır oralardayken Twitter'dan da takip edebilirsiniz. :p

0 yorum:

Yorum Gönder